Hotel Europa**** w Starachowicach jest nowoczesnym obiektem konferencyjno-biznesowym, położony w sercu południowo-wschodniej Polski, funkcjonującym na rynku od 1 maja 2004 r.
Hotel oferuje:
• 60 pokoi dwuosobowych typu Twin (ew. do pojedynczego wykorzystania lub z możliwością tzw. dostawki),
• 6 pokoi dwuosobowych typu Double (ew. do pojedynczego wykorzystania lub z możliwością tzw. dostawki),
• 1 pokój jednoosobowy,
• Apartament Prezydencki – 100 m²,
• Pokoje dostępne są w pięciu kategoriach: Traveller, Attic, Standard, Superior oraz Apartament Prezydencki,
• Klimatyzacja, bezpłatny dostęp do Internetu na terenie całego obiektu,
• 6 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 1000 m2 (od 50 m2 do 360 m2),
• Altanę Grillową,
• Klub Hotelowy z dyskoteką,
• Teren Leśny z zagospodarowaną polaną o pow. 7 ha.

Gośćmi hotelu są głównie klienci biznesowi odwiedzający regionalne firmy oraz grupy konferencyjne, szukające miejsca na szkolenia, integrację, event czy promocję. Hotel posiada bogate doświadczenie w organizacji imprez wszelkiego rodzaju, począwszy od małych spotkań biznesowych, po duże bankiety i konferencje, a każda oferta dostosowana jest do indywidualnych oczekiwań klienta.
Ze względu na lokalizację hotel stanowi doskonałą bazę noclegową dla osób podróżujących indywidualnie, odwiedzających bogaty w walory turystyczne region świętokrzyski. Hotel otrzymał również wyróżnienie w akcji „Hotel Przyjazny Matce i Dziecku” zapewniając udogodnienia dla najmłodszych gości (podgrzewacze, nawilżacze, zabezpieczenia kontaktów, narożników, łóżeczko, „elektroniczną nianię”, maty antypoślizgowe, przewijaki, itp.) oraz miejsce do zabawy.